Három hónap 2 percben

Nemsokára érkezik a beszámoló a mongol vidéki túránkról, de addig is itt egy kétperces kis videó erről a három hónapról.

Június 5-én véget ért ez a szinte napra pontosan három hónapos kaland. Fogok erről még részletesebben is írni, röviden csak annyit, hogy ez volt életem egyik legmeghatározóbb élménye, ami, ha nem is gyökeresen, de valamennyire biztosan átformálta a világképemet. Na, de ez a poszt nem magvas gondolatokról akar szólni, csak egy videót szeretnénk megosztani, ami összefoglalja ezt a fantasztikus utazást.

Az utóbbi napokban a vágás során minden kis videót legalább 20-szor végignéztem, ami azt jelenti, hogy magát a számot (5 másodperces részletekben) pontosan ennyiszer végighallgattam, plusz a kész anyagot is vagy 3-4-szer még megnéztem. Ennek ellenére nem tudom megunni, továbbra is önkéntelenül elmosolyodom közben. Azt hiszem egy darabig ez lesz a mi kis antidepresszánsunk, ha valamiért rossz a kedv, majd megnézzük és mindjárt jobb lesz. :) (Igen, ennyi befektetett idő után sem tökéletes, közel sem, de nem vagyok profi, na. :P)

Tudjuk, adósok vagyunk még a dél-koreai élményeinkkel és az utolsó 2-3 hét eseményeivel, de ígérem, érkeznek hamarosan. Szeretném, ha innentől 2-3 naponta megjelenne egy bejegyzés - meglátjuk, hogy sikerül! :D