Szülinap távol otthontól

Március 24-énél járunk.

Diana tényleg nagyon feldobta a napomat, nagyon hálás voltam neki, nélküle sokat szomorkodtam volna aznap, azt hiszem. Azért pár embert megölelgettem volna, remélem, tudják magukról, kik ők! :) :* Amúgy az Attila mondta, hogy eddig két szülinapját töltötte itt az USA-ban és hiába vannak már itteni haverok is, azért nem ugyanaz, úgyhogy neki vinnyoghattam kicsit, mert teljes mértékben átérezte.

A nap elejéről/közepéről nem esett eddig szó, bár nem is volt túl eseménydús, azért azt megemlíteném, hogy Farkitól übermenő ajándékot kaptam, aminek van némi háttérsztorija. New Yorkban alaposan szemügyre vettük a Lego bolt egész kínálatát, nagyon kerestem Batmanes kulcstartót, de nagyjából csak az nem volt. Árultak manga figurákat legosítva, mindenféle szuperhőst, nem is tudom, volt ott minden, Batman nem. Elég csalódottan távoztam a boltból, mert a túrahátizsákunkba nem sok emléket tudunk összevásárolni, ellenben ez tökéletes lett volna. Szóval szülinapomra rendelt egy Batmanes, legos kulcstartót Attiláék címére, így végül megkaptam az áhított figurát. Na de, a nap eleje/ közepe: kávézás után mindenki hazament készülődni, aztán Attiláék beállítottak a mi kis lakunkba és invitáltak Laura nagymamájának házához, ahol a többiek tanyáztak. Összekaptuk magunkat, majd megindultunk arra, érintve egy közeli piacot. Mivel volt szó némi ebédről, vásároltunk mindenféle ismeretlen zöldséget, amikből csináltam joghurtos zöldségekkel töltött portobello gombákat. Jóféle volt! Evés után visszatértünk az Indian Rockhoz, ahonnan rálátni Berkeley nagy részére. Mivel NAGYON lassan zajlottak az események, ez ki is töltötte azt az időt, ahonnan a videóban beszélek.    20160324_151526.jpg20160324_205659.jpg